MIJN BEZORGING
Veelgestelde vragen
Hieronder hebben we de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat je antwoord hier niet tussen, neem dan contact met ons op en dan helpen we je graag verder.
In principe geeft TSN Groen u actief de tijden informatie. Mocht u het zelf willen checken kan dat op Mijnbezorgtijd.nl.
Ja, TSN Groen neemt ten alle tijden contact met u op voor het maken van een leverafspraak tenzij dit bij aankoop van de goederen al gedaan is.
Helaas is het in dit stadium niet mogelijk jouw tijdsvenster te wijzigen. Je ontvangen tijdsvenster is gebaseerd op de meest logische route door jouw regio en daarom definitief. Mocht je echt niet aanwezig kunnen zijn binnen het tijdsvenster, kun je ons goedkeuring verlenen je bestelling bij één van je buren af te leveren. Neem in dit geval contact op via onze contactpagina!
Het verplaatsen van jouw levering is mogelijk, maar mogelijk brengt de verkoper van jouw bestelling daar extra bezorgkosten voor in rekening. Informeer hiernaar bij de verkoper van jouw bestelling.
Ja, we bellen jou ongeveer 30 minuten van tevoren als we onderweg zijn naar jouw adres.
Mogelijk is de bezorgtijd nog niet bekend. Jouw bezorgtijd wordt uiterlijk één dag voor levering vóór 16:30 met jou gecommuniceerd. Hierna zal deze ook op www.mijnbezorgtijd.nl te zien zijn. Is deze na 16:30 nog niet bekend en staat jouw levering voor de volgende dag gepland, neem dan contact op via onze contactpagina. Dit zoeken we graag voor je uit!
Om je bestelling te retourneren aan de verkoper, dien je contact op te nemen met de verkoper van jouw bestelling. Zij zullen ons vragen opnieuw bij je langs te gaan om je bestelling op te halen.